سرپرست حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان لرستان منصوب شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از انتصاب سرپرست حراست این اداره‌کل در خبر داد.

به گزارش میراث آریا، عطا حسن‌پور گفت: امروز شنبه 16 تیرماه در مراسمی با حضور همکاران حراست کل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سرپرست جدید حراست اداره‌ کل میراث فرهنگی لرستان منصوب و از زحمات سرپرست سابق این حوزه قدردانی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: نگاه حمایتی، صیانتی و حفاظتی در حراست می تواند آرامش و انگیزه خدمت در اداره‌کل را به دنبال داشته باشد.

او ضمن تقدیر از زحمات حدیث معتمدی که در یک‌سال اخیر سرپرست حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان را بر عهده داشت افزود: در این مدت تلاش‌های خوبی صورت‌ گرفت که ضمن رضایتمندی در بین همکاران، شاهد یک آرامش و نظم خاص در هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین صنایع وابسته اداره‌کل هستیم.

حسن‌پور، سالم‌سازی محیط کار و حفظ امنیت کارکنان را از وظایف مهم در حوزه حراست اداره‌کل عنوان و بیان کرد: حفاظت پرسنلی، حفاظت اسناد و مدارک، حفاظت فیزیکی و حفاظت فناوری اطلاعات می‌تواند ضمن حفظ سلامت دستگاه، سلامت جامعه را نیز به دنبال داشته باشد.

در پایان این مراسم با تکریم از حدیث معتمدی به عنوان سرپرست سابق، حسین باقری به عنوان سرپرست حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان منصوب و معرفی شد.

باقری پیش از این مدیریت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های سلسله، کارشناس یگان حفاظت و کارشناس حراست اداره‌کل را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041600733
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha